Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

lørdag den 12. februar 2011

Morgenstund har guld i mund......



.........skønt at sidde her efter en frisk morgentur i den frostklare luft, og bare vide at der ingen planer er på programmet en hel week-end i træk - hverken for børn eller voksne. Vi kan smække benene op og bare gøre som vi hver især har lyst til uden at skulle fare ud til nogle bestemte tidspunkter. Vi griber dagen hen ad vejen og ser hvad den byder.

Da Maria gik i seng i går var hun meget træt og sagde.......godnat vi ses i overmorgen - hun er endnu ikke stået op så vi må se om det holder stik at hun graver sig ned under dynerne sammen med bamser og bøger.......hun trænger lige så meget som hendes mor :0)

Efter 14 dage med en arbejdsopgave ud over det sædvanlige tror jeg bare at jeg vil fordybe mig i små frø, såmuld og nyt i krukkerne :0)




10 kommentarer:

  1. Det er så dejligt at have en dag uden planer. At så frø, hører ligesom ikke med i katogrien; planer :-) Det bliver spændende at læse om, hvilke frø du får sået.
    Ha' en dejlig dag :-)

    SvarSlet
  2. Dejligt med en weekend, hvor intet er planlagt på forhånd. Det er der bare behov for ind imellem. Nyd det :-)

    God weekend.

    Hilsen Vivik

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare smukt!
    Rigtig god weekend til dig og dine...

    SvarSlet
  4. Smuk morgenstund..... jeg skulle vist ikke ha' snuet så længe - men det er nu også dejligt at stå op til høj sol, når det nu er sortenat alle de andre morgener når vækkeuret ringer. God hygge week-end.

    SvarSlet
  5. Njuuuuut! Gillar din etikett "Lazy days"! Underbara bilder, stannar här en stund till och njuter...

    SvarSlet
  6. Det lyder da til at blive en fantastisk week-end, god fornøjelse med frøene ;o)
    kh fra fru friis

    SvarSlet
  7. Det er dejligt med en week-end uden aftaler. Min er desværre fyldt op, men om en uge holder jeg en uge ferie, det bliver dejligt.
    Rigtig god fornøjelse med frøsåningen og go weekend
    Annette.

    SvarSlet
  8. Susanne - *SMILER* jeg har desværre ikke nået det endnu men måske i morgen :0)

    ----

    Tak Vivik .......det gør jeg til fulde :0)

    -----

    Annette :0) Tusind tak og lige over.

    -----

    Sussi.....jeg kunne godt have trængt til at snue lidt længere end det lykkedes mig idag.....men måske i morgen :0)

    -----

    Cecilia....velkommen i min have - altid skønt når nye kigger forbi. Nyd du bare alt hvad du har lyst til :0)

    ----

    Tusind tak fru Friis......jeg er nået til dem endnu :0)

    -----

    Tusind tak søde Annette.....det med fyldt kalender kender jeg alt for godt.....det er bare ikke lige årstiden nu hvor der er tid til at for mange fyldte dage vel........haven trækker jo så småt :0)

    -----

    SvarSlet
  9. Når jeg har sådan en dag, plejer jeg at sige, at det er en morgengrim dag, hvor man putter sig i sofahjørnet, lavet lige præsis det man lyster eller ingenting. Badet kan komme op ad dagen, og dagens menu er en rugklapper.

    Nyd en dejlig afslappet weekend ;-)

    SvarSlet
  10. Tak madam Bæk....og lige netop sådan skal dage ind i mellem være :0)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...