Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

lørdag den 31. december 2011

Tanker bag skærmen......


Som tiden går - 2011 rinder ud og en masse gode have oplevelser, glæder succeer og ærgelser er lagret på harddisken. Her bag skærmen får drømmene frit løb for den kommende sæson:
  • Tænk nu hvis.......
  • Man kunne også......
  • Måske man skulle plante......
  • Eller flytte  en enkelt staude eller to, så der kan blive plads til.........
............det er DET det hele drejer sig om når man har have og elsker at bevæge sig rundt derude. Den evige forandring, årets gang, drømmene, glæderne og ind i mellem ærgelserne, overraskelserne og alle de fantastiske oplevelser en ny havesæson bringer.
Det at være haveblogger har åbnet en helt ny verden af glæde, erfaringsudvekslinger, gode råd, inspiration og nye bekendtskaber der rækker langt ind i min verden.

Alligevel har jeg valgt at  være ret anonym som blogger..........anonym i den forstand at jeg ikke ofte (faktisk ret sjældent) selv optræder på bloggen. Anonym på den måde at der ikke er mange i min bekendtskabs-/vennekreds der ved at jeg blogger.

Hvorfor nu det - hvorfor ser vi aldrig et billede af dig - jeg ved jo ikke hvordan du ser ud......lyder det ind i mellem i en kommentar eller en mail.

.................ja, det tænker jeg også sommetider selv over og jeg tror det bunder i, at jeg føler bloggen er mit helle, mit fristed. Jeg har ikke lyst til på den måde at være en offentlig person selv om jeg eksponere mit haveliv gennem bloggen.

Jeg "kender" jo selvsagt efterhånden en masse af jer, som er faste læsere og jævnligt lægger en kommentar, og jeg har også haft den glæde at træffe nogle af jer I.R.L...........men derud over kan jeg jo se, at der for er mig er svimlende mange besøg næsten hver gang  jeg laver et indlæg........så der er også rigtig mange, næsten ind i mellem skræmmende mange der følger med på bloggen uden at give sig til kende.........kan I følge min fornemmelse : de/I kan se mig , men jeg kan ikke se jer/dem.

Jeg kan godt lide at gå anonymt rundt på planteskoler, markeder eller bare inde i byen uden at have en fornemmelse af at folk genkender mig........det har jeg grundlæggende bare ikke lyst til.

Men jeg kan jo godt se at flere og flere af jer, stort set alle efterhånden har vovet springet og sat et billede på af jer selv på bloggen så jeg kan se hvem I er - men helt dertil er jeg ikke nået endnu, så I må nøjes ;0)

Der kommer ikke noget fast billede på (endnu) men jeg vil give jer muligheden for et lille, hurtigt gensyn med de få gange jeg har sneget mig ind på et billede. De af jer der jævnligt følger med har dog glimtvis haft lejlighed til at se giraffen i haven......men nu er muligheden der igen for at få et glimt af Frøken Solhat:

se evt. her
eller her
eller måske her

Her kan du endda læse  7 ting om mig hvis du har lyst.





Nu når I "ved hvem jeg er" så vil jeg ønske jer alle,
 kendte som anonyme
 et rigtig godt og lykkebringende nytår
med håbet om et helt fantastisk
 godt og solrigt haveår i 2012.

Knus Dorthe

36 kommentarer:

  1. Kære Dorthe.

    Undskyld men jeg bliver nødt til at ødelægge din illusion en smule! Måske du ikke har foto på, men du er alt andet end anonym. Dine skønne indlæg fyldt med charme og varme vidner jo om et menneske med mange tanker og indhold, - og da jeg så alligevel fik lov at smugkigge, så passede det hele jo perfekt sammen :o)

    Jeg forstår iøvrigt godt dine forbehold mod fotos, jeg har da også haft mine tanker - men det er ligesom for sent (hvad ingen jo ved er at billedet er 15 år gammelt...he-he...)

    Jeg håber at være en af dem der får lov til at rende ind i dig I.R.L i næste skønne havesæson.

    Rigtig godt nytår og på genkik i det nye år fra fru friis

    SvarSlet
  2. Kære Dorthe

    Jeg er rimelig ny i blog-land :-)
    Og jeg kan til fulde følge dine overvejelser vedr. personlige foto's. Jeg har ingen personer på min blog og vil heller ikke have det. (kun et halvt hoved ;-)
    Det er mit private (så privat som cyper-space nu kan blive) rum.

    Tak for så mange dejlige indlæg jeg har nydt at læse/se billeder fra - og tak for søde kommentarer hos mig! Glæder mig til at følge dig!

    Jeg ønsker også dig og dine et forrygende GODT NYTÅR.

    Du siger : Carpe rutila
    Jeg siger: Carpe diem :-)

    Kh
    Dorthe

    SvarSlet
  3. Hej søde Dorthe, hvor har du evig ret når du skriver om drømme, planer, haveglæder osv. - det kan ikke formuleres bedre - du taler på manges vegne.

    Din blog var en af de allerførste jeg stødte på da jeg først opdagede Claus Dalbys blog og var begyndt at læse med hos ham. Først tænkte jeg, at man da ikke kan "gate-crashe" ind hos andre bloggere og læse med, ja endda kommentere, men inden mange dage gik det jo op for mig at det er DET man gør... :) Og hvor har jeg glædet mig over dine sprudlende indlæg og store viden om planter og haveliv og bare fulgt med i din haveglæde og livsglæde. At du har været anonym har ingen hindring været, man lærer jo hinanden lidt at kende alligevel selvom der ikke er billede på. At du alligevel løfter sløret her er jo bare dejligt. I øvrigt nikker jeg genkendende til rigtigt mange af de ting, du skriver i din "7-liste".

    Tak fordi du deler med os og hermed de allerbedste ønsker om et fantastisk godt nytår & haveår til dig. Jeg håber vi får mulighed for at mødes.

    Stort knus fra Ulla

    SvarSlet
  4. Jeg er glad for at følge din blog, for jeg savner min have, og kan så leve lidt med i din :-)
    Jeg forstår dine tvivl ang. hvor "kendt" man ønsker at være. Jeg har dog "opgivet" og står frem i alt min magt og vælde :-)

    Rigtig godt nytår !

    SvarSlet
  5. Kære Dorthe

    Jeg kunne umuligt have skrevet det bedre selv! Jeg deler faktisk dine tanker og synspunkter. I flere lag. Både hvad angår haveri, bloggeri og anonymitet. Da jeg var på Tour-de-Blog med nogle bloggere i sommers, var vi alle enige om, at vi ikke ville have billeder af os selv fra touren på bloggene. Det kan da være praktisk, men er ikke for mig.

    Da jeg i sommers var ovre i det jyske og se Claus Dalbys have, tog jeg efterfølgende over i en sød kolonihave, der ligger i nærheden. Mens jeg gik rundt kom en mand cyklende, og jeg genkendte ham straks. Det var Jesper fra 9haven. Det var ikke engang der, hans kolonihave lå. Alligvel tilslutter jeg mig udtrykket "den der lever stille lever godt".

    Tak for en dejlig blog. Må du og dine få et skønt nytår!

    SvarSlet
  6. Kære, søde skønne Dorthe.
    Du har fuldstændig ret i at det er drømmene om nye tiltag og ændringer i sin skønne have der er så fantastisk og det er fantastisk at have nogle at dele disse tanker, glæder, frustrationer med her i blogland. Her blandt interessefæller gør det ikke noget at drømme, der er ingen der skyder drømmene ned med kommentarer som "er det ikke besværligt at holde" eller "samler det ikke alt for mange myg" eller "det skal da vandes hele tiden" o.s.v. Her øses videre på drømmen med gode ideer og erfaringer, her er det meget sjældent at tommelen vendes nedad.
    Måske er det derfor at du ikke har fortalt så mange omkring dig om dit blogliv - der er mange der ikke forstår at en smule blomster kan fylde så meget i ens tanker.
    Sådan har jeg i hvertfald følt det tidligere, men jeg har også oplevet at jo mere jeg er kommet ud af busken på mit arbejde f.eks. jo flere spørger interesseret til og søger gode råd.
    Jeg har snart fulgt dig i 2 år og har også haft den glæde at møde dig i virkeligheden og du var akkurat som jeg havde forestillet mig - smuk, hjertevarm og åben:O)
    Og mon ikke også der er flere der giver sig til kende efterhånden som der dukker flere blogarrangementer op?
    Tak for dine skønne og inspirerende indlæg og rigtig godt nytår til dig og din familie, stort knus fra Lisbeth

    SvarSlet
  7. Det må være helt op til hver enkelt, hvor "anonym" man ønsker at være. Vi er alle forskellige, og har hver vores grunde til at agere som vi gør :-)

    Rigtig godt nytår til dig og dine :-)

    SvarSlet
  8. Hvor har det dog været et dejligt haveår sammen med alle jer andre herinde i haveblogland.
    Jeg har nydt at besøge dig på bloggen og det var så sjovt at møde dig og de andre på blogtræf.
    Jeg synes at alle blogs har deres særpræg ligesom vi også er meget forskellige som personer trods vores store fælles interesse.
    Jeg har ikke problem med evt. at blive genkendt - jeg vil synes det var sjovt og hyggeligt og anledning til en dejlig blomstersnak.
    Når jeg bliver begejstret for noget så ved alle om det - jeg kan slet ikke holde det for mig selv.
    Dejligt at der også er plads til at være os selv og at være forskellige her i haveblogland.
    Det er jo ikke en forening med faste regler - det sætter jeg meget pris på.
    Rigtig Godt Nytår

    SvarSlet
  9. Kære Dorthe

    Tak for et skønt indlæg. Hvor kan jeg følge dig. Er selv et rimeligt genert (privat) menneske og har gjort mig mange overvejelser omkring bloggen.

    Jeg har dog ikke fortrudt, at jeg er kommet med i vognen. Der er så mange søde og kloge bloggere og hvor er det skønt. Har haft et dårligt 2011 så jeg har brugt bloggen som mit helle.

    Når jeg kommenterer er jeg "anonym" men på min blog kan man dog finde et lille billede af mig.

    Rigtig godt Nytår til dig og dine kære.

    Lise Lotte

    SvarSlet
  10. Hej!
    Du är verkligen duktig på att skriva!
    Tack själv för ett härligt trädgårdsår.
    Hoppas vi kommer att ses i verkligheten en vacker dag det blir en dröm till.
    Kram och Gott Nytt År
    Annika

    SvarSlet
  11. Søde Jette....skruptudse ;0) Tak for dine altid søde ord....og jo pas bare på - vi skal nok få banket vores havehoveder sammen engang til juni ;0)

    -----

    Dorthe....det vil jeg så gøre - gribe denne årets sidste dag i en stor hjertevarm håndfuld ;0)

    Glæder ig til at se mere til dig også ;0)

    -----

    Selv tak Ulla....det har været en stor fornøjelse at du poppede op som blogven i året der gik alt for hurtigt. Mon ikke chancen skulle byde sig ;0)

    -----

    Miri....du må leve med alt du ønsker....det er så hyggeligt at du kigger forbi. Måske jeg en dag bliver lige så modig som du ;0)

    -----

    Nette.....ja tankerne omkring bloggeriet har været og er mange....og heldigvis er de lige som haven i evig forandring. Hvad der fungered sidste år er måske slet ikke tilfredsstillende nu og viseversa.

    Men lige netop det med at blive overumplet i ens privatsfære er noget af det jeg måske ikke så gerne vil ;0) men hvem ved hvad de t/de kommende år bringer - måske vi ses IRL ;0)

    -----

    Lisbeth.....må den positive ånd leve videre i vores univers. Du har ret - for de få der er bekendt med mit bloggeri har faktisk været overraskende positive....og spørgelystne - så der er ikke noget der er så skidt at det ikke er godt for noget ;0)

    -----

    Vivi....lige netop - man skal gøre det der følles rigtig for en sel vog ikke for andre. Men der for er det nu alligevel sjovt at se hvem man skrive med ;0)

    -----

    Berit....ja forskellighed er det der gør livet så spændende - tænk hvis vi alle var kloner af hinanden eller hinandens haver......hvor ville glæden så blive af :0)

    At holde det for sig selv bliver også sværre og sværre efterhånden som det bliver en del af en selv det at blogge og dele tanker og inspiration ;0)

    SvarSlet
  12. Lise Lotte....ja blogvognen er et skønt sted at ride med....når man bare gør det i sit eget tempo og på sin egen måde ;0)

    -----

    Annika......tak for dine søde ord.... ville være en stor glæde ;0)

    SvarSlet
  13. Kære Dorthe.
    Anonym eller ej, på bloggen kan man gøre lige hvad man vil og det er jeg SÅ pjattet med.
    Jeg ønsker dig og dine et lyst og lykkeligt 2012 og så håber jeg meget at møde dig igen IRL :-)
    Blomsterknus
    Lone

    SvarSlet
  14. Var o en gör ju som den vill!
    Men jag är lite nyfiken av mig så jag tittade såklart på bilderna :-)
    Söta rara du där var ju DU!
    Jag hade ingen alls bild i mitt inre av hur du skulle se ut.
    Tycker det är roligt att ha det när jag läser andras bloggar men följer många som inte visat bild på sig.
    Jag har valt att visa bild ibland eftersom jag ändå varit i tidningen o då ser ju så många mig ändå :-)
    KRAMIS o GOTT NYTT ÅR rara du!

    SvarSlet
  15. Ønsker dig og dine et godt og lykkebringende nytår.

    SvarSlet
  16. Kære søde Dorthe, jeg har det som dig med anonymitet, men har alligevel valg at sætte et billede på (dog i profil) for jeg tænker det kun er glade blomster tosser der læser med og de må gerne genkende mig;o)
    Jeg ønsker dig og dine et godt nytår og jeg håber vi møde igen IRL i 2012.
    Knus
    Annette

    SvarSlet
  17. Uanset hvad så holder jeg meget af at følge dig og din blog. Du skriver med så meget engagement, ærlighed og glæde, at det smitter langt ud i have-bloglandia. Et skønt sted hvor vi alle deler i den mest positive ånd der findes.
    Jeg er én af de heldige, som har mødt dig IRL og det var en fornøjelse. Og tak for invitationen - jeg håber, at jeg får anledning til at se dig og din skønne "legeplads" i tulipansæsonen.
    Du og dine ønskes også et godt og blomstende nytår :-)

    SvarSlet
  18. Kære Dorthe. Tak for dit dejlige og kloge indlæg. Lige mine tanker omkring haven.
    Og også omkring anonymiteten. Jeg 'sprang' også først ud i offentligheden på min blog lidt efter lidt, da jeg begyndte at føle at vi er et trygt lille fælleskab.
    Men det er jo netop det skønne i Blogland, at vi alle kan gøre som vi vil, i vores eget tempo, og alt bliver accepteret på en positiv måde.
    Jeg glæder mig også helt vildt til det nye haveår, sammen med alle jer andre havetosser og håber også at vi får mange muligheder for at havehygge IRL.
    Rigtig god nytårsaften til dig og familien, og godt nyt haveår :-)
    Knus, Hanne

    SvarSlet
  19. Hej Dorthe
    Ja det var kloka ord......
    å missa nu inte.....

    H
    A
    P
    P
    Y

    N
    E
    W

    Y
    E
    A
    R

    P
    A
    R
    T
    Y

    de e kul att vara med :)
    Och ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR
    önskar Håkan
    VÄLKOMMEN

    SvarSlet
  20. Ja, jeg er jo også så heldig, at jeg har mødt dig :-)- og mærket den tillid som du skriver er forbeholdt dem du kender. For det er jo det vi kommer til her i blogland. Også selvom vi aldrig har set et billede eller talt sammen. Det er ret fantastisk.

    Ha´et rigtig godt nyt år og tak for alle de dejlige timer vi har tilbragt sammen i cyberspace i det gamle. Glæder mig til mange flere i det nye og forhåbentlig ses vi igen. I 2012 er der to gode grunde til, at københavnerne kan drage i retning af Jylland og jeg napper minimum en af dem :-)

    Store haveknus
    Birgitte

    SvarSlet
  21. Du ønskes et dejligt nytår. Jeg synes vi er gode til at acceptere hinanden som vi nu er. Vi deler jo en skøn interesse, og man er med som man orker og har tid til.

    Gitte

    SvarSlet
  22. Hej Dorthe
    Jeg synes nu, det er skønt at se "giraffen" der er flere end dig, som blot sætter en blomst på i stedet. Jeg har haft billede på fra første færd, men er ellers som du ikke meget talende med mindre, det drejer sig om blomster. Derimod er jeg meget skrivende, så kan ingen jo se mig. Ja sådan er vi jo forskellige og heldigvis for det.
    Tak fordi du gav dig til kende, håber du kommer til Samsø d. 19.5. så jeg kan se dig i.r.l.
    Knus og godt nytår
    Lisbeth

    SvarSlet
  23. Ja, det er jo lidt som at snakke med folk, der har solbriller på - bortset fra, at det så i dette tilfælde er en solhat - men man kan jo heldigvis vænne sig til meget ;-)
    Nej, man skal da bare gøre, som man har det bedst med - hvordan man ser ud, er jo overhovedet ikke afgørende i dette univers. Og nu, hvor jeg jo er så heldig, at jeg har hilst på dig IRL, så ser jeg alligevel dit kønne ansigt, hvergang solhatten kommer frem :-)
    En psykoterapeut kunne for øvrigt nok få noget interessant ud af, at du fortæller om, hvor hemlig du vil være og så alligevel må linke til billeder - men nu er jeg ikke psykoterapeut, så hvad ved jeg ;-)
    Kan du have et fantastisk nytår søde Dorthe - det har været en fornøjelse at følge dig her på bloggen. Glæder mig til endnu mere fra dig i 2012 (med eller uden solhat).
    Kæmpeknus Signe

    SvarSlet
  24. Å jeg forstår så godt hva du mener, jeg ble selv tvunget ut i det... For det hadde jeg ikke regnet med da de ringte meg fra bladet boligdrøm (som jeg heller aldri hadde trodd skulle skje...) og spurte om jeg ville skrive litt hos dem...Jeg tenkte jo aldri på at da jeg sa ja, forsvant brått min anonymitet helt... selv om jeg kanskje hadde lettet litt på sløret og flere av mine venner visste jeg blogget... Boligdrøm ville jo ha bilde!!! Jeg fikk nesten panikk, det eksisterer knapt noe bilde av meg... men jeg fikk roet meg, og bildet ble tatt (nesten smertefritt var det) og så havnet det jo her på bloggen også da... siden jeg skriver som en hageblogger på boligdrøm... Så jeg ble litt smertefullt kastet ut i det... Men satser på at de tikke er SÅ mange hagegale der ute som følger så nøye med, he, he (selv om det faktisk ser ut til å være fler enn jeg trodde som tenker på ahge, selv midt i julestria) Jeg gelder meg til å følge med deg i neste år også:) Klem og godt nytt år:)

    SvarSlet
  25. Hej Frøken Solhat. Jeg kan sandelig følge dig i det med at være anonym. Jeg er også selv ret anonym og har aldrig haft et billede på min blog af mig selv. Jeg skriver heller ikke hvor jeg bor. Sådan har jeg det bedst, men det forhindrer mig ikke i at møde op til havebloggertræf i det nye år. Jeg vil gerne bekende kulør overfor alle de dejlige havebloggervenner jeg har fået, men kun IRL. På min blog fortsætter jeg med at være anonym. Jeg er rigtig glad for, at jeg har fundet dig og synes dine indlæg er meget interessante. Du skriver meget glad om tingene - især også om dine børn og alle jeres hyggelige familie-projekter. Tusind tak for at du har beriget havebloggerverden og jeg glæder mig til at følge med i 2012. Rigtig godt nytår.

    SvarSlet
  26. Jeg var helt anonym de første årene som blogger jeg også, ikke fornavn, ikke bilde, ikke noe serlig personlig heller. Etterhvert så har jeg kommet frem, og nå er det helt naturlig for meg. Gjør det som passer for deg, for oss som følger deg så er det hyggelig å se ansiktet ditt av og til, men det er jo hagen som står i fokus :)

    Godt nytt år kjære Frøken Solhatt, gleder meg til å følge deg også i 2012!
    *klem*

    SvarSlet
  27. Gott Nytt År Dorthe!!!

    Tack för alla fina inägg under året. Nu ser vi fram emot våren med tulpaner och vårblommor.

    Nyårsdagskramar
    Charlotte

    SvarSlet
  28. Godt nytår til dig og dine.

    Tak for information omkring Picnik, det må jeg igang med at lege med.

    Glæder mig til at følge din blog fremover :-)

    SvarSlet
  29. Kender så godt til dine overvejelser.... På en måde er der også en beskedenhed blandet ind i det for mit vedkommende. Jeg har dog passeret det punkt og ind imellem er det personlige billede på plads lige præcis i et bestemt indlæg :-)
    Person-billeder eller ej - det er altid en kæmpe fornøjelse at kigge forbi din blog fyldt med liv, varme, glæde, smukke billeder, anderledes ord og tanker...

    Godt nytår til dig også.... og tak for altid varme kommentarer på min blog.

    1. januars-hilsner fra Mette

    SvarSlet
  30. Hej søde Dorthe
    Godt nytår til dig og din familie.. I ønskes alle et godt og lykkebringende år.
    Jeg kan sagtens følge dig i diskussionen omkring at være anonym eller ej og fortælle omkring sin blog. Jeg mener selv at jeg er halvvejs anonym men kan da også se på min blog at der ofte er mange som læser med men giver sig ikke til kende og det kan da give stof til eftertanke.
    Uanset hvad så har jeg nydt at følge med i din blog igennem året og glæder mig til det nye år at følge dig med alle dine drømme og projekter.
    Måske er jeg så heldig at komme med til en af haveblogtræffene til sommer og møde dig + alle de andre skønne havebloggere.
    Stort knus Karina

    SvarSlet
  31. Hej søde Dorthe
    Godt nytår til dig og din familie.. I ønskes alle et godt og lykkebringende år.
    Jeg kan sagtens følge dig i diskussionen omkring at være anonym eller ej og fortælle omkring sin blog. Jeg mener selv at jeg er halvvejs anonym men kan da også se på min blog at der ofte er mange som læser med men giver sig ikke til kende og det kan da give stof til eftertanke.
    Uanset hvad så har jeg nydt at følge med i din blog igennem året og glæder mig til det nye år at følge dig med alle dine drømme og projekter.
    Måske er jeg så heldig at komme med til en af haveblogtræffene til sommer og møde dig + alle de andre skønne havebloggere.
    Stort knus Karina

    SvarSlet
  32. Lone.....det er nemlig det vi kan ;0)Det var også en fgornøjelse fra min side af - og vi kan jo håbe på gentagelse ;0)

    -----

    Helena....tak søde du. Syntes også selv det er rart så here you go.....giraffen under hatten ;0)

    -----

    Landbohaven .....tusind tak og i lige måde ;0)

    -----

    Annette.......jeg tror måske du har ret i at det formegentlg kun er blomstertosser og andet lign godtfolk der fristes til at kigge gorbi.....og dem bliver der helfigvis flere og fler af ;0)

    -----

    Susanne.....det gør du - vi skal nok finde en lejlighed lige midt i alt forårspragten ;0)

    -----

    Hanne.....ja og hvilket fantastisk fællesskab hvor sproget er det sammen ;0)

    -----

    Håkan....tak og ligeover til dig du skønne svenske havenisse :0)

    -----

    Birgitte......selv tak det har været en udpræget fornøjelse ;0)

    Det kunne da være super hyggeligt hvis københavnet toget fandt vej til det jydske ;0)

    -----

    Gitte....tak og lige over - du har så ret.....og hvilken interesse og hvilken engagement man kan finde rundt om hos jer.....super skønt.

    -----

    SvarSlet
  33. Lisbeth....;0) Det tænkte jeg nok.....selv syntes jeg jo også det er hyggeligt at se hvem der sidder der bag skærmen med beskæresaksen i sin hånd ;0)

    Det ville jeg rigtig gerne....men lige netop maj er temlig booket af div. festlige arrangementer her i familien så jeg tror ikke tiden bliver til det......men lad os nu se søde :0)

    -----

    Signe.....sidder og smiler ;0)Du har temlig sikkert ret.....vil vil ikke vil vil ikke.....stik mig en bellis og vi får se :0)

    Lad os endelig holde psykoterapeuten ude ad billedet.....for så kommer vi nok til at skraldgrine over mit knudrede jeg........det må lige vente et par haveår endnu inden den frugt er moden ;0)

    -----

    Linda....ja året har bragt mange skønne udfordringer - og hvor er det skønt at du har grebet dem.....glæder mig til at følge dig i det nye år ;0)

    -----

    Birgitte......tak og i lige måde. Det kunnev ære superhyggeligt at løbe ind i dig også til et træf i det kommende år ;0)

    -----

    Anne....tak og i lige møde du norske jente.....glæder mig til at følge med endnu en sæson på din fantastiske blog ;0)

    -----

    Charlotta...tusind tak og i lige måde ;0)

    -----

    Gitte.....ja ikke......det er en skøn legeplads at boltre sig på......men endnu en tidssluger ;0)

    -----

    Mette.....selv tak. En ren fornøjelse at følge med i grøntsagsrækkerne hos dig også :0)

    -----

    Karina.....det kunne bare være hyggeligt med et møde til et træf i fremtiden ;0)

    SvarSlet
  34. Håber det lykkes for dig at komme med herover, men ellers er du velkommen en anden gang :o)

    SvarSlet
  35. Hejsa Dorthe.
    Skønt indlæg - sådan tror jeg at mange har det ( incl. mig selv)
    Tak for at få sat ansigt på dig.
    Ønsker dig en god dag.
    Knus Hanne Bente ♥

    SvarSlet
  36. Lisbeth....tak skel du have.....jeg må se om det falder i hak ;0)

    -----Hanne Bente .....i lige måde ;0)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...