Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

lørdag den 17. december 2011

Morgen hygge..........


Huset er stille.........alle ligger under dynerne og bobler endnu så jeg har lige lidt alene tid på morgen kvisten.  Stearinlysene er tændt og ønskelister er lignet op på spisebordet klar til at jeg får lagt en slagplan.

Med disse billeder af nisse, mistelten og hyacint vil jeg ønske jer en rigtig dejlig lørdag -  vejrudsigten lover os lyse timer med sol.

15 kommentarer:

  1. Det ser hyggeligt ud :-)
    Jeg har ligesom dig benyttet den stille morgentime til at få lagt en slagplan.. Hver ER det bare dejligt med et stille hus hvor alle sover trygt og godt. Ha' en dejlig dag ;-)

    SvarSlet
  2. Kan næsten regne ud, at du skal ud i menneskevrimlen og købe gaver. Held og lykke og prøv at nyde det :-)

    SvarSlet
  3. Også god lørdag til dig. Der er ikke noget som en stille morgen for sig selv.

    ... resten af dagen får du vist ikke for dig selv - god tur :)

    SvarSlet
  4. Der er noget helt særligt over sådan en morgen alene på kvisten, mens de andre bobler :-). I sær med så skøn en stemning.

    God fornøjelse med juleindkøbene. Husk nu at tage en hyggepause med lidt mundgodt :-)
    Birgitte

    SvarSlet
  5. Håber du får lagt en god slagplan, så du kan komme hjem og hygge videre :-)

    SvarSlet
  6. Hej Dorte..
    Sikke en flot opstilling. Er lidt nysgerrig på klokken du har ??
    Dejligt med en stille morgen - de få jeg har nyder jeg også ..
    God fornøjelse idag og håber at slagplanen holder :)
    God adventsweekend herfra..
    Mange hilsener Karina

    SvarSlet
  7. Søde Dorthe hvor er det smukt og hyggeligt:) Også rigtig dejlig lørdag til dig, jeg ville ønske at jeg kunne komme tidligt ud af sengen når jeg har fri, men jeg er håbløst B-menneske.

    SvarSlet
  8. Hvor ser det bare hyggeligt ud. Jeg håber du fik styr på alle ønskelisterne for det kan godt være noget af et puslespil.

    Decemberkram.

    SvarSlet
  9. Jeg ville også ønske jeg var morgenmand, men ligesom Lisbeth er jeg et B-menneske, der elsker min seng om morgenen.
    Hvor er det en skøn nisse du har. Jeg håber du fik ordnet de fleste julegaveindkøb i dag.

    SvarSlet
  10. Helt utroligt smukt med hyacinten i glasklokken.
    Håber du fik gaveindkøb og ønskelister til at stemme.
    kh Helle

    SvarSlet
  11. Jeg nyder også de stille mogener, hvor man bare kan sidde og planlægge. Dejlige blilleder.

    Ha' en dejlig aften :-)

    SvarSlet
  12. Søde Dorthe, sikke hyggeligt det ser ud, sød lille nissemand. håber du havde en god og hyggelig indkøbsdag.
    God jul til dig og din familie.
    Knus
    Annette

    SvarSlet
  13. .........der blev gjort et stort indhyg i ønskesedlerne og hygge blev det også til sammen med ungerne senere på dagen.

    Glas klokken købte jeg i foråret hos Butik Remme......link til butikken finder du i sidebaren Karina.

    SvarSlet
  14. God kväll!
    Så stämningsfullt du visar.
    Jag har inte köpt någon mistel ännu men till jul skall jag ha en.
    De är ofta i så dåligt skick i affärerna och min dröm är att odla egen.
    Ha det gott
    Annika

    SvarSlet
  15. Godt at læse at du havde en dejlig lørdag. Jeg håber I får en dejlig jul, det er jeg nu sikker på.

    ....og det skal altså blive til gensyn IRL i 2012 :)

    kh Anne Mette

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...