Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

fredag den 2. december 2011

Flad start......




...........på december - det kan man vist godt kalde det når kroppen har været og stadig er ramt af influenza og feber. Jeg lever selv om jeg ind i mellem i mine febrvildelser helt kan være i tvivl.......det er godt nok år og dag siden jeg har haft det så skidt Echinacea dråber og varm hjemmelavet hyldebærsaft har indtil videre ikke gjort noget  julemirakel - men jeg satser på det kommer.

Nu vil jeg lige mande mig op til at koge havregrød til ungerne og så graver jeg mig ned under dun- og uldtæpper igen ;0(

Glædelig December på trods :0)

23 kommentarer:

  1. Rigtig,rigtig god bedring til dig.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  2. Det er lige nøjagtig en flad start på december - øv!

    Jeg havde også bestilt hyldebærsaft hos manden (skulle købe det med hjem) men det glippede - det smager ellers så skønt og indholder masser af sunde sager.

    Echinacea er ellers være noget af det der virker, så håber snart at flu'en forsvinder, så du igen kan være med i december-hyggen.

    God bedring og også glædelig december til dig

    SvarSlet
  3. Rigtig god bedring til dig, det er slemt at måtte bukke under for feber og snot, håber din familie kan give dig kærlig pleje.

    Fin ny vinter-header - I like it:)

    knus Ulla

    SvarSlet
  4. Øv søde. Jeg håber meget hurtigt du bliver rask igen.

    p.s.: Jeg synes dine december headere er så fine begge to, men jeg tror alligevel bedst jeg kan lide den i selve indlægget først og fremmest fordi jeg ikke kan læse teksten på den øverste (hvid tekst på hvid sne). Ellers kunne vi godt bruge noget af det sne i år. Jeg savner det.

    SvarSlet
  5. Stakkels dig - det er da ikke en måde at starte julemåneden på!

    Skønne vinterbilleder på din nye header - FLOT FLOT :)

    Rigtig god bedring.

    SvarSlet
  6. Øv stakkels dig :-( Jeg håber snart at du er ovenpå igen.
    Det er flotte vinterheadere, du har lavet.
    Meen, jeg savner nu altså ikke sneen i år ;-)
    Rigtig god bedring.
    Knus, Hanne

    SvarSlet
  7. Hvis det skal værre, så hellere nu end i juledagene.........
    Håber du snart er ovenpå igen.

    God bedring!!

    SvarSlet
  8. Hej Rigtig god bedring, øv at du skulle være syg lige nu. Jeg håber, at hyldebærsaften begynder at virke, ellers har jeg ingen gode forslag. Jeg har selv lige været syg, det tog 5 dage, før jeg var nogenlunde ovenpå igen. Forhåbentlig er der nogen, der kan hygge lidt om dig!

    SvarSlet
  9. Rigtig god bedring.
    Håber du snart er frisk igen.

    SvarSlet
  10. Øv bøv spild af tid at være syg, håber du snart er på højkant igen.
    Rigtig god bedring;o)
    Super flot header du har fået lavet
    Varme Knus fra
    Annette

    SvarSlet
  11. Usch, det var ingen bra början på december, hoppas du blir frisk riktigt snart!
    Så fin, vintrig headerbild du har!
    Kram
    Katarina

    SvarSlet
  12. Tusind tak for gode råd, varme ord og skønne kommentarer det varmer det hele.

    Måske echinaceadråberne skulle have været tager forebyggende......ved det ikke, det er første gang jeg tyer til dem......men endnu har de ikke hjulpet - ligger i sofaen og ser em-lodtrækning og blogger mens resten af familien er draget på restaurent for at fejre to fødselsdage.....suk ;0(

    Både Holland og Portugal er røget i Danmarks pulje indtil videre......ak ak......det bliver vist en hård nyser ;0)

    Angående headeren så er den ikke skrevet med hvid tekst men isblå lige som sidebaggrunden på min blog..........mon der er andre der har problemer med at læse teksten eller ??????? For så må jeg rette op på det en af dagene.

    SvarSlet
  13. Det lät inte så kul. Hoppas du blir rask fort.
    Ha det gott
    Annika

    SvarSlet
  14. Hej-hej - fortsæt endelig med hyldebærsaften. Jeg har læst at der er noget i den som gør at virus har svært ved at formere sig og det er jo en god strategi at det ikke skal blive værre.
    Håber at hvile, gode film og varme drikke snart får dig på benene igen.
    Knus fra Berit

    SvarSlet
  15. Øv hvor surt, god bedring Dorthe.
    Kh
    Lisbeth

    SvarSlet
  16. Åhhh, du arme. Put dig rigtig, rigtig godt under dynen.

    God bedring
    Birgitte

    SvarSlet
  17. Hoppas att du kryar på dig, nu när helgen kommer!

    Ha det riktigt gott
    kram Rebecca

    SvarSlet
  18. Rigtig god bedring søde Dorthe...Det var vist ingen trøst at se EM-trækning hva'.
    Knus Lone

    SvarSlet
  19. God bedring, håber det går fremad :-)

    SvarSlet
  20. God bedring,havde en dejlig aften på den Kinesiske mur selv om du manglede.Mor :0)

    SvarSlet
  21. Vilka vintriga härliga bilder. Jag som trodde att det var sommar hela året i Danmark...Krya på dig.

    SvarSlet
  22. Sikke noget, rigtig god bedring!

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...