Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

fredag den 9. december 2011

Inden jeg fik set mig om.........

Cypressen står ikke længere så lige som den har gjort og clematissen i baggrunden er rykket ned i stormen.

............gik der endnu en uge af december - og de vinduer der ellers næsten lige er blevet pudset, trænger nu til en ordentlig omgang igen. Hele natten, dagen og aftenen har endnu en storm fejet ind over landet og saltvandssprøjt fra fjorden atter fundet vej op over næset.

Iblandt hæftige regnbyger er der flere gange i dag faldet kolde haglbyger....ikke rart når det stormer.

Kroppen er efterhånden ved at være tilbage i gear og i morgen håber jeg på at indhente noget af alt det forsømte............bla. ville det være hyggeligt med lidt mere julepynt end det der langsomt har sneget sig op i vinduerne og måske var det på tide at få lagt den brunkage dej der for længst er handlet ind til............og så er der også noget med julegaver - har købt to indtil videre og det forslår vist ikke når 8 unger venter med spænding på hvad der mon gemmer sig under træet..........der er vist nok at tage fat på :0)





6 kommentarer:

  1. Jeg fornemmer at vi er nogle stykker der føler at tiden flyver i denne juletid, heldigvis når vi det vi når og det skal nok blive jul alligevel:)
    Jeg håber at du får en dejlig weekend og når noget af det du har planer om.
    Knus

    SvarSlet
  2. Samme her..det blæser op til orkan styrke endnu og har gjort det sidste døgn.
    Clematiser og andre ligger ned og det er jo ikke mere end en uges tid siden vi havde en anden storm/orkan som la vores flagstang ned i 2 deler + et par træer.
    Godt det ikke er snestorm som det var ifjor da snedde vi inde.
    Har heldigvis julegaver i hus, køber altid på nettet og bragt til døren...;-)
    En lille smule julepynt er kommet op, men var meget forsinket på grund af influensa og lungebetændelse.
    Så god man skal være hjemme med dyrene og de unge jeg bor sammen med....:-)

    Rigtig god weekend og god julepyntning/handel..fra Lisbeth

    SvarSlet
  3. Det lyder godt, at energien er ved at vende tllbage - det har været en lang sej omgang. Jeg hoster stadig, men har været på arbejde hele ugen.

    God planlægning og målrettet indkøbsraid, så er du garanteret hurtigt med ift. julegaver. Og lidt julepynt med børnenes hjælp, så er den også klaret ;d-)
    Håber du når det, som du har planlagt :-)

    SvarSlet
  4. Bra att du känner dig bättre men kom ihåg att julen kommer om vi stressar eller inte... likaså julefriden. Ta det lugnt/roligt nu! Önskar dig en fridfull weekend!

    Kram Anna Vattenkanna

    SvarSlet
  5. Det er godt at høre at du er ved at være på fulde omdrejninger igen, og det der med julen - det når du nok :)

    SvarSlet
  6. Tak I søde......har også været på arbejde hele ugen - og gået tidlig i seng hver aften da jeg har været utrolig træt oven på sådan en omgang.

    Ja jeg når det helt sikkert nok.....lige nu ligger engle, hjerter og nisserne på bordet og venter på at komme frem på deres pladser......stearin lysene er tændt og julemusikken strømmer ud ad æteren så jo-jo........jeg når i mål trods shotdown ;0)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...