Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

fredag den 30. december 2011

Narcisser.....




..........købt ved købmanden er, bortset fra min ene udsprungne julerose og min trofaste  New Dawn det eneste jeg kan byde på med blomster i haven i tiden........men hvilke blomster.

De smukke blomsterhoveder er så hvide at de er svære at gengive ordentligt på billeder og med den vind der igen fejede igennem haven i går ja så var det lidt en kunst at knipse når stilkene en sjælden gang stod stille i vinden...... men tror det lykkedes så nogenlunde.......

12 kommentarer:

  1. Ja det lykkedes, de ser fine ud :o)

    SvarSlet
  2. Elsker narcisser - hmm, ja hvilke blomster elsker vi havenisser ikke? Men det er altså en dejlig forårsblomst. Og sikke mange blomsterhoveder der er på hver stilk :-)

    SvarSlet
  3. Hvor ser det dejligt ud.
    Jeg har også New Dawn, som blomstre i en uendelighed og tillige er en dejlig nem rose :O)

    Tak for kigget

    Karina

    SvarSlet
  4. Hejsa.
    Flotte blomster / billeder du viser.
    Ønsker dig et godt og lykkebringende nytår.
    Knus Hanne Bente ♥

    SvarSlet
  5. Hej

    Ja det lykkeds bestemt. Narcisser er en af mine yndlingsblomster. Jeg har heller ikke så meget at vise frem så måske jeg skal smutte forbi købmanden.

    Jeg ønsker dig en fortsat god dag.
    Mange hilsner
    Anne-Mette

    SvarSlet
  6. "Faldt" over din blog og her er da rigtig dejligt, så jeg vil gerne læse med og siger tak for kigget på skønne blomster billeder.Glæder mig til at følge din have :-)

    SvarSlet
  7. Jaaaaa, hvor er de dejlige. Har selv en af slagsen stående i køkkenet, hvor den dufter som en hel parfumefabrik :0)

    SvarSlet
  8. Lisbeth :0)

    -----

    Susanne.....ja det kan være svært at komme i tanke om nogen der ikke falder i god jord ;0)

    -----

    K.....velbekomme.....du er altid velkommen ;0)

    -----

    Hanne Bente.......tak og i lige måde ;0)

    -----

    Anne Mette......ja den lokale købmanden er god i en håndevending.......vores har en helt fantastisk blomster afdeling - så fristelserne er store bare skal hente en liter mælk ;0)

    -----

    Perler på snor.....;0) Du skal være så hjertelig velkommen i min lille have ;0)

    -----

    Nette......vidunderligt berusende ;0)

    SvarSlet
  9. Du fangede det da lige bestemt! Jeg elsker narcisser og kan næsten dufte dine - det er så flot med helt hvide.

    SvarSlet
  10. Ulla og Marit .........Tak - når der nu ikke kommer sne må jeg jo tilføre haven hvidt på en anden måde ;0)

    SvarSlet
  11. Ja fristelser er der mange af lige nu. Jeg lure på Primulaer i glade farver lige nu. De holder jo længe og tåler lidt frost, hvis de plantes ud.

    Rigtig godt nytår :O)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...