Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

onsdag den 14. december 2011

MON..............



"Tror du de når det?"

"Hvem?"

"Ja dem oppe i det gule hus - tror du, de når at blive klar til jul?"

"Njaaaaaa - det ved jeg snart ikke.........det er ikke mange gaver de har købt....endnu.....brunt og brændt dufter det heller ikke af !!!!"

"Næhhhhh.....syntes også det går lidt sløjt.......men måske de når det i week-enden - vi har jo lov at krydse vinger for det!"

"Jaaaa.....de skal somend nok nå det - det plejer de jo........selvom jeg har hørt en fugl kvidre om at hun skal arbejde d. 23. dec."

Nåhhhhh.......men så kommer hun nok hjem til et rengjort hus, for han har da fri ved jeg"

"Ja, lad os krydse vinger for det"

"Ja, lad os."


*SMILER*

da di da di da dum....... ;0)





17 kommentarer:

  1. Zabawne są stojąc na poręczy i prowadząc dyskusję :-). Śliczne zdjęcie.Pozdrawiam
    Sjove, de står på rækværket og lede diskussionen :-). Cute billede. Med venlig

    SvarSlet
  2. Hej Dorthe
    Det var sødt, husk nu at han skal læse det. Jeg krydser også fingre for, at du når det hele :o) Ellers bliver det nok jul alligevel.
    Knus
    Lisbeth

    SvarSlet
  3. Ha-ha - sjovt indlæg, Dorthe, selvom jeg godt kan læse alvoren BAGVED... (Jeg elsker nu talebobler...)

    Du skal nok nå det, juster forventningerne... det kan være svært - jeg taler af erfaring.

    Jul bliver det i hvert fald helt af sig selv, om ca. 10 dage... smiler :)

    Knus Ulla

    SvarSlet
  4. Det skal nok blive jul uanset hvad :-)

    SvarSlet
  5. Som du dog kan få det skrevet :-)

    SvarSlet
  6. Smiler også :))) MEGET.
    Du når det!

    SvarSlet
  7. Hahahahahaha, sikken griner. Jeg er helt lettet over, at jeg ikke er den eneste som er bagud. Jeg har brugt al fritid (og kr.) på at sætte nyt hegn op i haven. Det var tiltrængt. Men mon ikke det bliver jul og dejligt, hvad enten vi nu når DET HELE eller ej :-)

    SvarSlet
  8. Ha ha søde Dorthe, rart at høre at man ikke er alene om at være lidt bagud;0)
    Knus
    Annette

    SvarSlet
  9. Fniss vilken härlig bild!
    Dialogen är klockren :-D
    KRAM från mig!

    SvarSlet
  10. Hihi skønt indlæg. Dejligt med et lille smil fra morgenstunden eller STORT. Du skal nok nå det:)

    Mange hilsner fra der også er bagud
    Lise Lotte

    SvarSlet
  11. Jeg tror bestemt de når det i det gule hus :-)

    Ha´en god dag
    Birgitte

    SvarSlet
  12. Var det en henvisning til din stakkels ægtemand vedr, rengøring hæ..hæ.. ??
    Jeg holder også først juleferie fra den 23 dec..
    snart go' jul til dig og din familie

    SvarSlet
  13. Jeg skal da lige love for at kloge måge Åge får tænkt tanker derude på pinden! ;o)

    Og ellers må du trøste dig med at selv spindelvæv i krogene bliver smukkere i stearinlysets skær og flæskesteg og gaver plejer der jo at være i rigelige mængder, så mon ikke det går igen i år!

    Julesmil fra fru friis :o)

    SvarSlet
  14. Krydser vingerne med ;o)
    Herlige måger, der ved et gule hus.
    Kh Helle

    SvarSlet
  15. Hvor er du bare skæg *Storsmiler* :-D
    Jeg er helt enig med Fru Friis. Skidtet kan vi ikke se rigtigt før lyset vender tilbage sidst i januar, og der har vi heldigvis bedre tid til at gøre rent :-)
    Måger er nu kloge fugle :-D

    SvarSlet
  16. Hej. HIHIHI. Det var sjovt! Jeg håber din mand også har overhørt samtalen!! Mågerne er virkelig kloge. Tak for en sjov oplevelse!

    SvarSlet
  17. .......*SMILER* - skal lige ryste fredagens julefrokost af mig.......derefter når vi det hele som altid i fællesskab ;0)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...