Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

mandag den 12. december 2011

I dag boede jeg......


........tilpas langt mod vest, til lige at få lov at opleve en snert af opklaring på en ellers trist og regnfuld og grå himmel.

Lige inden solen  forsvandt helt ned bag horisonten skiltes skyerne lidt og lod os ane at:

Bag skyen er himlen altid blå.

...........og bare tanken om at det jo heldigvis er tilfældet, skal nok bære os igennem de næste dage, hvor udsigten til sol og blå himmel er begrænset.





13 kommentarer:

  1. Her har det været gråt og trist vejr i dag.
    Hvor er dine 2 nisser fine.

    SvarSlet
  2. Det går op for mig at jeg overhovedet ikke har styr på hvilket vejr det var i dag før jeg kørte hjem i mørke, regn og kulde. Det er ikke lige min smag i decembervejr - sætter sne på min ønskeseddel:)

    SvarSlet
  3. Hepper med på sne Lisbeth.......det er noget bøvl når ungerne i børnehaven skal have regntøj uden på et ordentlig lag varmt tøj ;0)

    SvarSlet
  4. Dejligt billede. Det med den mørke sky ser nu noget truende ud..

    SvarSlet
  5. Dejlige himmelbilleder, og sikke et par sjove nisser.

    Her i den mørke tid kan det være svært at følge med i vejret, man hæfter sig jo mest ved det når man er på vej til-fra arbejde.

    Der må nu også gerne komme lidt sne her, LIDT sagde jeg... ikke de ustyrlige mængder fra foregående år.

    Ha' en god aften
    Knus Ulla

    SvarSlet
  6. Här har också varit grått idag... Nu varnar SMHI för Luciastormen också. Väldigt vad det blåst på sistone...

    Kram Anna Vattenkanna

    SvarSlet
  7. ...men snart vender det, og går mod lysere tider.... snart....

    SvarSlet
  8. Du fik mig lige til at tænke på en sang, jeg hørte i min barndom med Dirch Passer "og oven over alting stråler moders sol". Vejret er godtnok lidt surt, men I kan godt beholde jeres sne for jer selv, indtil jeg er færdig med at ordne ting og sager i min have. Den frostfrie tid har været en ren foræring til en sinke som mig :-)

    SvarSlet
  9. Meget smukt og stemningsfuldt himmel billede.
    Dejæigt lige at få et lille skud sommer, ved at se på dine dejlige lyselilla blomster i venstre side af din blog :-)

    SvarSlet
  10. Ja - himmelen var super smuk . Godt fanget med kameraet - det er meget stemningsfuldt.
    mange hilsner Susan

    SvarSlet
  11. Ingen sol hos os i dag, så jeg må tage gamle billeder i brug for at vise solskin.
    Knus

    SvarSlet
  12. sådan en nyyydelig header du har fått:) Travle dager, hvor jeg prøver å få tid til det som er viktig, så huset blir nok ikke rent til jul, men det får så være:) Tusen takk for dine søte ord hos meg:) Jeg er ikke alltid like flink til å legge igjen ord her inne, men jeg er stadig en rask tur innom og sjekker til:) Jeg setter også stor pris på vårt bloggvennskap:):) Stor klem til deg og dine:)

    SvarSlet
  13. Heller ingen sol her idag, så jeg nød lige himlen på dit billede :-)
    Sikke nogle søde akrobat-nisser. Jeg elsker nisser :-)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...