Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

mandag den 1. marts 2010

Når gult er godt






...lige nu og her hvor solen er lige på nippet til at bryde igennem skydækket.

4 kommentarer:

  1. Å ja på denne tid af året er gult ren energi til forårshjertet. Skønne billeder. Jeg glæder mig som en gal til alle mine nye tulipaner kommer. I efteråret lagde jeg 1000 nye løg og knolde og jeg håber sådan de føler sig hjemme i min have. Glædeligt forår til dig.

    SvarSlet
  2. Jeg tænker virkelig på de blide forårsfaver, når jeg ser dine billeder. De er bare så fine og sarte at se på ;-)

    SvarSlet
  3. Nyyydelig bilder! Da vi flyttet hit formelig avskydde jeg gult og røsket opp alt med gule blomster i haven. Men for et par år siden begynte jeg å like gult, og nå er det en av favorittfavene mine. Rart hvordan vi forandrer oss! Før påske kjøper jeg alltid gule tulipaner, det hører med :)

    SvarSlet
  4. Hold da op Marina..........1000 løg og knolde....syntes ellers jeg købte mange, men der kan jeg da slet ikke være med - mine have er vist også for lille :0)

    Har de købt engros eller bare mange små poser:0)

    Er sikker på de føler sig hjemme og det et bliver da et fantastisk flor når de springer ud....kan se mine de første er begyndt at komme op på solpletterne.

    -----

    Jeanette Mariae, jeg elsker det lille strejf af lyserød der viste sig på undersiden...skønt :0)

    -----

    Ninni...gul er bestemt ikke min farve endnu....er bange for det aldrig bliver det for alvor, men som med så meget andet så er der heldigvis undtagelser....især når vi bevæger os over i denne sarte svovl-gule nuance...så er det helt i orden :0)Heldigvis forandrer vi os og vi får øjnene op for nyt hele tiden.....derfor er det fantastisk at være havemenneske....her er mulighederne nemlig mangfoldige.

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...