Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

mandag den 7. marts 2011

Haveblogger-træf

.........siger jeg og klapper i mine små hænder :0)


Det skønne billede er lånt hos Birgitte :0)
 Den skønne Birgitte fra "en landliggers dagbog" har taget initiativ til et muligt Haveblogger-træf til september - skønt siger jeg bare. Lyder det fristende i dine haveøre og kribler det i fingrene efter at  mødes med ligesindede havetosser og nogle af de skønne mennesker bag skærmen så læs mere i Birgittes indlæg......et tilbud der er svært at sige nej til :0)

Tak for initiativet til Birgitte

5 kommentarer:

  1. Hej
    Godt initiativ, bare jeg boede på Sjælland og så en tur på Landbohøjskolen. Jeg har boet få km derfra, men aldrig været der....

    Hilsen Lone.g

    SvarSlet
  2. Vad kul för er, har själv varit på bloggträff i helgen och man blir som ett litet barn.
    Kram Pella

    SvarSlet
  3. Rigtig god idé. Der er så mange fine steder i Kbh. og spændende at møde nogle af jer andre ;-)
    Hilsen Ina

    SvarSlet
  4. Vad roligt det låter!Jag ska på trädgårdsmässa på torsdag o hoppas på att träffa några bloggare:-)
    Hälsningar Helena

    SvarSlet
  5. wiiiiiiii......det kan kun blive hyggeligt :0)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...