Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

fredag den 28. februar 2014

Vinteren takker af......


......i hvert fald i følge kalenderen - og faktisk, alt at tyde på også efter fremdriften ude i haven. Det er utroligt så hurtigt al ting skyder frem og da i sær når man har sidste have sæsonstart i frisk erindring - ja så virker februar haven i år næsten magisk.

Krokus, vintergækker, påskeklokker, primula, balkan anemoner, blodurt m.m - elsker det vejr ultimo februar har budt på med mange skønne soltimer og grader nær de 10 og ditto gør jeg. 

Nu vil jeg hylde at det er weekend og krydse fingre for at i morgen bliver en skøn skøn have dag. 

Rigtig dejlig sidste vinteraften i denne omgang til jer alle ;0)





7 kommentarer:

  1. Tak i lige måde, ja det er dejligt at se, det hele myldrer op, det er næsten ikke til at forstå.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  2. Hvor er det dejligt, at det ser ud til at være forår nu :-)

    SvarSlet
  3. Hej Dorthe

    Det er dejligt med det tidlige forår!
    Og der er så mange flotte syn rundt omkring i haver - og på haveblogge:)

    Ha en dejlig aften

    SvarSlet
  4. Vinteren har været mild mod os i år og ved du hvad- det passer mig faktisk fint- jeg trænger nemlig til forår og synes denne frebruar har været så fuld af vår stemning:)
    Rigtig god weekend !

    SvarSlet
  5. Jeg føler mig også helt høj over det milde vejr og glæder mig over alt det liv der er i haven allerede.
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  6. Ja, det er så skønt, at det hele pibler frem. Dejlige forårs billeder du viser. God weekend.

    SvarSlet
  7. Ja, det er forår - det myldrer op og lyset er her selv på overskyede dage. Kan bare mærke hvilket overskud det giver alle mennesker.

    Smukke billeder :)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...