Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

onsdag den 27. februar 2013

To sider af samme sag......

 




Krokus i rimkåbe først på dagen og sidst på dagen i dugkjole.

28 kommentarer:

  1. Tingene kan hurtigt ændre sig, men jeg syntes solen udeblev.... Mener bestemt at solskin var lovet ... :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja solen skuffede lidt....den var ikke så ihærdig som i går.......her var den 14.30 eller der omkring før den brændte igennem :0)

      Slet
  2. Ja heller ingen sol hos os, men på Sjælland fik de sol hele dagen.
    Fine krokus men så langt er de nok ikke hos dig undtagen i potten der.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi nåede et par timer sidst på dagen......nej mine krokus har kun lige stukket spidsen op af den frosne jord.....de i krukken er fremdrevet ;0)

      Slet
  3. Smukt :)
    Vi var nu heldige med solskin en del af formiddagen og igen midt eftermiddag. For første gang i år var det nødvendigt med solbriller da jeg kørte hjem fra arbejde - så er der noget om snakken... forår...

    Knus Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. .....det er bare for fedt med sol i store mængder ;0)

      Slet
  4. Smukt og de ser ud til at klare dykket i temperaturen nogenlunde:)

    SvarSlet
    Svar
    1. ....ja de er bygget til det - de kolde nætter ;0)

      Slet
  5. Hvor er det smukke billeder! Rimfrost giver sådan en uvirkelig og fortryllet stemning! Det går hurtigt at de retter sig igen efter at rimen er smeltet, man kan tydelig se de har rejst sig meget på de sidste billeder! :)
    Ha en fortsat god aften!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak .....ja de forsøger at holde hovedet højt.....men de er blevet lidt ranglede så det lyjjes dem ikke helt ;0)

      Slet
  6. Det är så vackert med krokus, härlligt att se dom reser sig trots kylan. Härliga bilder

    Kram Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja man kan ikke lade være et smile over synet ;0)

      Slet
  7. Nesten som et eventyr. Man ligger nede, men man reiser seg. Vakkert. Anne

    SvarSlet
  8. I like it when people come together and share
    views. Great website, keep it up!

    Here is my site: spiele spielen kostenlos

    SvarSlet
  9. Dejlige billeder. Vi er jo nok mange, som er blomsterskrukke for tiden.
    Dorthe hvilket program bruger du til billedbehandling? Din header er rigtig fin.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja skrukke er vist det helt rigtige ord Nette....jeg er i hvert fald ;0) Angående billedbehandling så bruger jeg det program der hedder Picmonkey....det er jeg ret glad for - her kan du lave både collager og headere m.m og så er det rimelig simpelt at gå til. Du kan benytte programmet gratis eller du kan svinge kortet for at få fuld adgang.

      Slet
  10. Ja, de skal stå model til meget de kære forårsblomster for tiden.
    Skønne billeder.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette.....dt ville være skønt om den værste frost snart kunne slippe helt så vi kan komme i jorden ;0)

      Slet
  11. Skønne billeder af dejlige krokus. Ja vejret er bestemt omskifteligt i øjeblikket :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er skønt at vi kan fornemme foråret ;0)

      Slet
  12. Hej Dorthe.Smukke billeder af din lille krokus,som må stå for lidt af hvert.
    ja! nu krydser vi fingre for en dejlig marts måned med lidt varme.
    God aften til dig Jette.
    PS jeg er også vild med din header.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jette - jeg krydser bestemt også fingrene mine ;0)

      Slet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...