Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

torsdag den 13. december 2012

Kong FROST....







..........har gjort sit indtog og ugen har stået i dagsfrostens tegn - og med temperaturer helt ned til -15 grader kan islanternerne fryses ude på altanen,  sneen knirker så hyggeligt og  Pigeon æblerne som jeg hængte ud i week-enden er blevet smukt dekoreret af naturens hånd med rimfrost.....smukkere bliver det ikke.

LOVE IT

Det smukke vejr skal nydes til fulde det næste døgn for desværre ser det ud til at lørdagsdøgnet kommer til at byde på et omslag i vejret der kan give tø, sjap og regn.



8 kommentarer:

  1. Ja og vi gider ikke tø sjap og regn. Selvom vejene godt nok er noget glatte at færdes på for tiden, men det andet er nu heller ikke sjovt.
    Det ser smukt ud hos dig
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lisbeth - Ja godt nok er vejene glatte....men hvis man kørere efter forholdene så er det ikke noget der måler sig med et hvidt landskab i december :0)

      Slet
  2. Godaften Dorthe.Her hos os er der ca.4-5 graders frost.Fine billeder du har taget.
    Har lige været i Tivoli,og de havde sådan et fint træ,hvor de havde
    hængt en masse røde hjerter op i.
    Kom til at tænke på det da jeg så dit billed med æblerne.
    Har lagt billeder ind på bloggen af træet.
    God aften til dig knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jette.....det er så smukt når der ligger rimfrost over alt og sneen glittre som 1000 diamanter ;0)

      Slet
  3. Ja, hvor ser det fint (men koldt) ud, og sikke isblomsterne blomstrer smuk hos dig :-)
    Knus og varme tanker
    Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Signe - Temlig koldt for en fotografs pegefinger ;0) Isblomsterne stor trives i tiden må man sige - men snart "visner" de desværre ;0)

      Slet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...