Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

mandag den 20. oktober 2014

Creme på en grå mandag......


.........det smukkeste spejlbillede dukkede op da solen for et øjeblik siden for en kort bemærkning brød igennem alt det grå. 

Den mindste af mine to opstammede duft snebollebuske har taget oktober kjolen på og spejler sig nu smukt i det kar jeg ellers havde tømt for at stille i vinterhi. Vedvarende regn ville det anderledes så nu er det næsten fyldt igen - og det var der så en smuk  mening med. 




11 kommentarer:

  1. Skønne efterårsfarver.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  2. Oktoberkjolen er da en af de fineste kjoler man kan tage på :)

    Så flot med dit nye espalier og held og lykke med din nye Montana clematis, det bliver et flot show, når den tager sin juni-kjole på...

    Knus, Ulla

    SvarSlet
  3. Hej Dorthe

    Smukke farver der letter denne årstid!

    Ha en dejlig aften

    SvarSlet
  4. Hej Dorthe
    Fint spejlbillede - de er så fascinerende!

    Kærlig Hilsen
    JetteMajken

    SvarSlet
  5. Det var da et vidunderligt smukt billede :-), kh Margit

    SvarSlet
  6. Der er ikke noget, som er skidt uden, at det er godt for noget ;-). En smuk opmuntring efter en uge i mørke og regn.

    /Birgitte

    SvarSlet
  7. Meget smukke efterårsbilleder :-)

    Jeg vil høre om du og dine læsere vil med på den lange liste sammen med Claus Dalby over støttere til : "Danske Bloggers indsamling til Knæk Cancer" som er for både Bloggere og Læsere her i Blogland. Sammen kan vi gøre en forskel. 42 danskere dør dagligt af kræft, det er stadig for mange. Vores indsamling løber til den 14.nov.-14
    I kan se hvordan ved et tryk på mit navn eller følge linkene:
    http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/10/knk-cancer-danmark-rundt-nu.html
    http://jeasblanketanker.blogspot.dk/2014/10/knk-cancer-aften-det-stopper-ikke-her.html

    Håber at høre fra dig. Et smukt efterår ønskes fra Maria med "En verden af kunst"

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...