Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

fredag den 1. april 2011

1. april, solen skinner.....



.......livet er herligt derfor får jeg lyst til at danse med drenge og springe ud under åben himmel


Det skete igen - helt utroligt
at sommeren kom - stille, roligt
syrenernes duft
den sitrende luft
nu glemmer jeg vinterens fornuft

Luften er hvid - solen danser
nu mærker jeg alle - mine sanser
for græsset er grønt
himlen er høj
nu smider jeg sjælens vintertøj

Jeg vil ud - ud under åben himmel
ja, jeg vil ud - ud på det dybe vand
jeg vil ud - ud under åben himmel
derud hvor jeg bli’r svimmel
ud under åben himmel

Jeg ved at jeg før - var for rigtig
jeg passed' mig selv - var forsigtig
jeg satsede halvt
garderede alt
var faldet til ro og havde valgt

Men gaden er varm - huden brænder
jeg løsner mit hår - bløde hænder
det tør indeni
vinteren er forbi
nu slipper jeg alting løs fordi:

Jeg vil ud - ud under åben himmel
jeg vil ud - ud på det dybe vand
jeg vil ud - ud under åben himmel
derud hvor jeg bli’r svimmel
ud under åben himmel ...

7 kommentarer:

  1. Skøn sang..Og ja nu går det kun en vej og det er mod sommeren..Synes allerede der er mere mildt i vejret..
    God weekend herfra..

    SvarSlet
  2. Skøn sang..Og ja nu går det kun en vej og det er mod sommeren..Synes allerede der er mere mildt i vejret..
    God weekend herfra..

    SvarSlet
  3. Perfekt dag at synge i. Jeg synger dog "Idas sommervise", men kunne da også finde på at skråle med her :-)

    God weekend
    Birgitte

    SvarSlet
  4. Dejlig sang...men var det ikke opr. *Tøsedrengene?

    SvarSlet
  5. Kjempefin sang,man blir i godt humør at vi nermer oss mot sommeren også snart, ha en fin helg, Lisbeth ;O)

    SvarSlet
  6. Fantastisk skøn sang :0) Jeg var afsted i aftes med en flok tøser for at høre den skønne Rie fra Danser med Drenge synge den......hvilket hun gør helt fantastisk.

    Jo, sangen er oprindeligt fra tøsedrengene og skrevet af Klaus Kjellerup der i dag er med i Danser med Drenge.

    ......og nu vil jeg UD :0)

    SvarSlet
  7. Ja det er da en sang fra tøsedrengene sunget så smukt af Anne Dorthe Michelsen. Har aldrig hørt den med Danser med drenge, men den er sikkert stadig god;-)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...