Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

tirsdag den 12. april 2011

Rescue ...........

.......ok - man skal så ikke lige tage på arbejde uden lige at tjekke vejrmeldingen helt præcist - jeg har i alle til fælde overhørt at det nærmest skulle storme igen i dag :0(

Så nu har jeg været rundt og redde potter igen - desværre er de forskellige løgvækster blevet temlig ødelagte og forblæste.......men krukkerne holdt og det er det vigtigste.






......og så den lille detalje her med vasketøjet der er blæst ned.......det er vist en ommer :0(

18 kommentarer:

  1. Näe vad trist!Fy för blåst...
    KRAM från mig!

    SvarSlet
  2. Oj, har ni sådan vind igen? har har vi regn och lite blåst men ännu står saker på sina ställen.

    Synd på dina fina arrangemang tycker jag.

    Kram Anna Vattenkanna

    SvarSlet
  3. Surt show, men som de selv siger, så er det en ommer :-)

    Ha' en dejlig aften.

    SvarSlet
  4. Åh hvor ærgerligt!!!!!!!!

    Man blir da lidt ked af det, når man har gået og lavet noget pænt, og det derefter bliver ødelagt :-(

    SvarSlet
  5. Lunefulde april - altså :O( og der er lovet minus grader i ugen!

    SvarSlet
  6. Hmm, det var også forbigået min opmærksomhed. Det har nu heller ikke været så slemt her i København, men regn og blæst har vi haft. Godt at vasketøjet ikke blæste helt ud af haven og at krukkerne holdt.

    Bedste tirsdagshilsner
    Birgitte

    SvarSlet
  7. Oj oj! Tur att inget gick sönder!

    Kram,
    Stina

    SvarSlet
  8. Uf, hvor grufuldt.

    Du havde ellers fået lavet nogle fine arrangementer. Men op på hesten igen, der kommer gode dage inden længe :)

    Knus fra Ulla

    SvarSlet
  9. .....ja tænk en gang at blæsten kan komme bag på én når man bor i Danmark ;0)

    SvarSlet
  10. Det var godt at de fine potter holdt til at blive revet omkuld. Og så må vi finde os i at vente med fine opstillinger til der er mere læ i form af blade på træer og buske:0) Gad vide om potterne i mit teater er blæst ned?

    SvarSlet
  11. Godt at dine potter og krukker holdt til blæsten. Jeg har haft en masse plastik potter som stod på arbejdsbordet hvor de plejer at blive på trods af blæst m.m. Men de ligger spredt over hele grunden -er glad for at vi har hegn omkring grunden så bliver de da inde ;)

    SvarSlet
  12. Aj, aj, aj - den stormen ställer då till det! Här har det också blåst rätt ordentligt, vilket inte händer så ofta här. et.

    Här kan du se presidentsippan när den blommar:
    'http://rubensrabatter.blogspot.com/2009/04/presidentsippans-dag.html

    Bladen är rödast nu, och sedan blir de mer och mer gröna.

    Ha det gott!
    /Ruben

    SvarSlet
  13. Hvor irriterende at komme hjem til!

    Men ja, hvor det dog blæste i går - det gør det nu også i dag. Og det var iskoldt :-/

    SvarSlet
  14. ......heldigvis er vinden nu løjet af igen.....men det er ikke just lunt. Håber det bliver bedre mod week-enden :0)

    Det må være skønt at bo lidt mere beskyttet for vinden end jeg gør.

    Tusind tak for linket Ruben.....den er da ufattelig smuk. Mon du har det latinske navn for den skønhed der må jeg vist efterlyse i landets planteskoler snarest :0)

    SvarSlet
  15. Jag hoppas och tror det är bättre hos dig nu! Och vädret i påskveckan ska ju bli riktigt dejligt!
    Kram
    Katarina

    SvarSlet
  16. Godt at dine potter ikke blev ødelagt! Og dejligt at du bare ser det som 'en ommer'!!! - Der er et hav af ordsprog om dette, men vil forskåne dig ;-)

    SvarSlet
  17. Hej frk.Solhat.
    Har meldt mig som følger af din blog. Den ser rigtig dejlig ud. Glæder mig til at læse dine indlæg igennem.:)
    Tja vi har også måttet skifte nogle glas i drivhuset et par gange efterhånden, men mon ikke det snart er slut med disse trælse stormvinde... Man kan da ha lov at håbe.
    MVH Lena fra Håstrup

    SvarSlet
  18. Katarina...ja påsken tyder jo helt godt også på disse kanter :o)

    Flora...ja andet var der vist ikke at gøre....i maskinen igen :0)

    Hej Lena og velkommen i min lille have.....du skal altid være velkommen. Ja blæst behøver vi ikke mere af nu.....vi vil gerne have et mere stabilt højtryk :0)
    Dorthe

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...