Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

lørdag den 16. november 2013

Forunderligt.

 
Det milde efterår får mine purpursolhatte til at fortsætte blomstringen sådan lidt i det små  - og det selv om vi skriver midt november. Her er det Echinacea "Raspberry truffle" der lige sender en knop af sted til udspring.
 
Den skal I selvfølgelig lige se her lørdag formiddag - bare lige fordi jeg fik lyst at dele glæden :0)

10 kommentarer:

  1. Vad härligt med en ny blomning, vid den här tiden på året!

    SvarSlet
  2. Tak Eva - og velkommen i min lille efterårshave :0) Ja det er skønt med de små glæder der stadig er derude i det våde og grå november :0)

    SvarSlet
  3. Hej Dorthe

    Ja, det er da imponerende, her blomstrer "Rubinstern" også stadig, det har da bare været et superår!

    Nu truer de med hårdfrost om en uges tid, det tror jeg ikke de kan klare:)

    Men vi får se.

    Ha en dejlig weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Med frostens komme må de nok takke af for alvor - jeg håber dog jorden får lov at tørre lidt op omkring dem inden det bliver til alt for hård frost - det er så fugtigt og sidste vinter var det hård kost for dem. Så tør vejr tak og kun let frost til at begynde med ;0)

      Slet
  4. Dejligt. Man bliver så glad af den slags små mirakler. Selv glæder jeg mig hver dag over at vi stadigt får lov at have farver i naturen. Jeg kan faktisk godt lide tiden med nøgne træer, men den er jo lang så det er dejligt at få lov at beholde de gyldne toner så længe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja - farverne er der ude endnu - både på birketræer, bøgetræer småbuske med mere. Det er godt for øjet her i november :0)

      Slet
  5. Hvor er det fint, at den kommer med en lille blomst. Det virker altid stærkere på denne årstid. Dejligt foto.

    SvarSlet
  6. Tak :)
    Næste år vil jeg have solhatte !!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det forstår jeg så godt skønne Miri....nu har du jo også al mulig plads til at plante dem ;0)

      Slet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...