Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

fredag den 31. december 2010

Et sidste festfyrværkeri.....

August 2010
Nu rinder et fantastisk haveår lige så stille ud. Mange fantastisk oplevelser, erfaringer og blogvenner rigere kan jeg med et smil på læben takke af for 2010 og glæde mig til nye erfaringsudvekslinger og hyggelige havesnakke i det nye haveår der venter lige om hjørnet.

Tak til alle der har kigget ind - både til alle jer som jeg ved der anonymt er med på sidelinien og til alle jer der trofast og gang på gang sender et lille smil og en sød kommentar. Det har været det hele værd. Tusind tak og:

GODT NYTÅR

må det nye år blive et festfyrværkeri af blomsterrigdom

DORTHE/Solhatten

12 kommentarer:

  1. Og godt nytår til dig. Det bliver utvivlsomt lige så festligt i 2011 som i det forgangne år. Foråret er lige om det lange hjørne :-)

    /Birgitte

    SvarSlet
  2. Det har bestemt været en fornøjelse, Dorthe. Jeg er rigtig glad for at du begyndte din blog igen.
    Jeg nyder at læse dine ord om haven og livet og se de mange smukke billeder du tager. Og så synes jeg også at jeg lærer en masse om blomster. Det er bare dejligt. :))

    Et rigtig godt, lyst og glædesfyldt år 2011 til jer alle 5.

    Kærlig hilsen
    Ulla

    SvarSlet
  3. Og et godt nytt år til deg og dine:) Jeg vil takke for alle dine hyggelige kommentarer gjennom året, det er utrolig hyggelig. Og det betyr jo selvfølgelig litt for bloggingen å vite at noen bryr seg om hva man skriver. Og gjett om jeg ble glad når jeg så ditt bilde av vakre agapanthus... Jeg kjøpte meg to store potter i danmark sommer, de står nå i drivhuset, og jeg håper de gir meg masse masse nydelige blomster til sommeren. Jeg er jo såååå svak for de blå vet du:)
    Kos deg masse masse i kveld:) Og jeg gleder meg til å følge deg det neste året også:) Stor klem

    SvarSlet
  4. hvilket smukt billede at runde året af med :-)
    Tak og rigtig godt nytår.

    SvarSlet
  5. Kære Dorthe.

    Hvor er det et skønt billede du har her. det får en til at drømme om sommer igen.
    Så vil jeg ønske dig og dine kære et rigtig godt nytår, og tak fordi jeg mødte dig her på vore blogs. Det har været rigtig hyggeligt at læse din blog, som jeg også glæder mig til i 2011.

    Godt nytår
    Katy

    SvarSlet
  6. Kære Dorthe

    Tak og et rigtig godt nytår til dig og din familie, glæder mig også til et nyt inspirerende år på bloggen.
    Knus
    Annette

    SvarSlet
  7. Godt nytt år til deg også, jeg kommer til å følge den koslige bloggen din i 2011 også.

    SvarSlet
  8. Kære Dorthe...

    Jeg ønsker dig og dine et dejligt og lykkebringende nyt år...:-)
    Vi sees på bloggen.

    Knuz fra Lisbeth

    SvarSlet
  9. Tusen tack till dig för alla härliga blogginlägg! Du berikar och inspirerar!!!
    Gott Nytt År!
    Charlotta

    SvarSlet
  10. Dejligt at se nogle blomster...et lykkebringende nytår til dig her også....

    venlige blomsterhilsener fra Anita

    SvarSlet
  11. Hej Dorthe.
    Rigtig godt nytår til dig og dine.
    På blomstrende gensyn i 2011.
    Kh Lone

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...