Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat

søndag den 31. januar 2016

Årets første......



.....underskønne vintergæk blev plukket i forgårs og står nu og spreder sin svage men ih så skønne duft på sofabordet. 

Fortsat god søndag til havefolket :0)

16 kommentarer:

  1. Åh hvor fin sådan en enkelt vintergæk er :-)

    SvarSlet
  2. Mine vintergækker står inde i en hæk og er ikke helt sprunget ud.
    Vintergækker har en fantastisk duft, jeg kan godt forstå, at du nyder den.

    SvarSlet
  3. Hej Dorthe.Ja !!! den er da underskøn den fine vintergæk.Har ikke fået øje på nogle her hos mig.
    Men viser da små erantis og juleroser i blomst.
    Rigtig god søndag Knus Jette

    SvarSlet
  4. Skønt foto!
    Har lige været på besøg hos mine svigerforældre hvor de også så blomstrende vintergækker ligenu.
    Mine er slet ikke nået så langt, så jeg glæder mig.
    God aften :-)

    SvarSlet
  5. Så skønt. Det får graderne på forårsbarometret til at stige kraftigt!

    SvarSlet
  6. Åh så söt! Årets mest efterlängtade blomma?
    Kram
    Katarina

    SvarSlet
  7. Uhhh, så fin. Den allermest skattede blomst lige nu.
    /Birgitte

    SvarSlet
  8. Åhhh, hvor er den sød..jeg må ud og finde en :o)

    SvarSlet
  9. Forår åh forår, jeg savner dig så inderligt. En af de smukkeste livsbekræftende vækster. Der er så meget skønt på vej dernede i mulden.
    Henrik

    SvarSlet
  10. Hej Dorthe. Den er fin og varsler forår, jeg må også ud og se om der er nogle her!

    SvarSlet
  11. Hvor er den bare fin, og sikke et smukt foto:-)

    SvarSlet
  12. Så deilig med vårtegn! Her ligger hagen under snødekke fortsatt, men det er vår i luften og småfuglene synger så fint i dag!

    SvarSlet
  13. Please Feel free to look at my work done embroidery
    https://www.etsy.com/shop/CrossStitchElizabeth . thank you

    SvarSlet
  14. Sikke en hyggelig blog - glæder mig til at følge med
    God Påske

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...