Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

søndag den 31. januar 2016

Årets første......



.....underskønne vintergæk blev plukket i forgårs og står nu og spreder sin svage men ih så skønne duft på sofabordet. 

Fortsat god søndag til havefolket :0)

21 kommentarer:

  1. Åh hvor fin sådan en enkelt vintergæk er :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal, bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskrock som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom, men jag är den typ som aldrig trodde att jag stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag var så förvånad att jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att referera honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningskastern som hjälpt mig med mitt eget problem. email: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

      1) kärleksspell
      2) Lost Love Spells
      3) Skilsmässa Spells
      4) Äktenskapsstavar
      5) bindande stavning
      6) Breakup Spells
      7) Förvisa en tidigare älskare
      8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
      9) vill tillfredsställa din älskare
      Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
      genom {drogunduspellcaster@gmail.com}

      Slet
  2. Mine vintergækker står inde i en hæk og er ikke helt sprunget ud.
    Vintergækker har en fantastisk duft, jeg kan godt forstå, at du nyder den.

    SvarSlet
  3. Hej Dorthe.Ja !!! den er da underskøn den fine vintergæk.Har ikke fået øje på nogle her hos mig.
    Men viser da små erantis og juleroser i blomst.
    Rigtig god søndag Knus Jette

    SvarSlet
  4. Skønt foto!
    Har lige været på besøg hos mine svigerforældre hvor de også så blomstrende vintergækker ligenu.
    Mine er slet ikke nået så langt, så jeg glæder mig.
    God aften :-)

    SvarSlet
  5. Så skønt. Det får graderne på forårsbarometret til at stige kraftigt!

    SvarSlet
  6. Åh så söt! Årets mest efterlängtade blomma?
    Kram
    Katarina

    SvarSlet
  7. Uhhh, så fin. Den allermest skattede blomst lige nu.
    /Birgitte

    SvarSlet
  8. Åhhh, hvor er den sød..jeg må ud og finde en :o)

    SvarSlet
  9. Forår åh forår, jeg savner dig så inderligt. En af de smukkeste livsbekræftende vækster. Der er så meget skønt på vej dernede i mulden.
    Henrik

    SvarSlet
  10. Hej Dorthe. Den er fin og varsler forår, jeg må også ud og se om der er nogle her!

    SvarSlet
  11. Hvor er den bare fin, og sikke et smukt foto:-)

    SvarSlet
  12. Så deilig med vårtegn! Her ligger hagen under snødekke fortsatt, men det er vår i luften og småfuglene synger så fint i dag!

    SvarSlet
  13. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  14. Sikke en hyggelig blog - glæder mig til at følge med
    God Påske

    SvarSlet
  15. Hello everyone my name Ximena Jimena from Cuba i want to use this medium to inform the world on how i got cured from Herpes & diabetes at first when i had symptoms back in 2014 i went for test and it came out positive i lost hope of getting a better relationship or marriage, everything changed when i met Dr Itua i contacted explained everything to him and he said he has the cure so i decided to order it from him, so i actually did after 2 weeks i went for test and i was negative i'm forever grateful to him.he can also cure all diseases
    email: drituaherbalcenter@gmail.com www.drituaherbalcenter.com Dr Itua can also bring back your ex lover and make him or she love more than ever.

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...