Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

fredag den 10. maj 2013

Persian Pearl



 

 ......min lille botaniske tulipan henne i græsset under den lilla syren er faktisk ved at være sfblomstret. Jeg har bare ikke nået at vise den frem så her er lidt billder fra sidste week-end hvor den overstrålede alt rodet på materielgården ;0)
 
 
 


15 kommentarer:

  1. Disse likte jeg godt, kunne gjerne hatt en hele eng!

    SvarSlet
    Svar
    1. ja de er skønne og mit håb er også at de breder sig meget med årene ;0)

      Slet
  2. Smuk , har den også , bare lidt gemt i en mængde anemoner m.m troede den blev lidt højere.

    SvarSlet
    Svar
    1. *SMILER* ja spicielt høje er de jo ikke men det er bestemt en del af charmen syntes jeg ;0)

      Slet
  3. Superskøn. Mine er afblomstret nu, men den lige så fine ´lady jane´ står på spring.

    God weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mine er også ved at blomstre af nu.....intet vare evigt og godt for det ;0)

      Slet
  4. Denne var kjempe fin. Jeg merker meg navnet på den, og setter den på ønskelista.

    Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå Vivi....den lyser så smukt op i haven :0)

      Slet
  5. Hvor er de bare flotte :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det syntes jeg også.....skønt med lidt pangfarve derhenne i det mørke hjørne af haven ;0)

      Slet
  6. Botaniske tulipaner er meget smukke :-)

    SvarSlet
  7. Sikke dog en dejlig lækker bidsken du har fået lagt i jorden der Dorthe :)

    Den er rigtig flot og farven er da helt fantastisk.

    Haveknus Annette

    SvarSlet
    Svar
    1. *SMILER* - ja det er en rigtig lille godte ;0)

      Slet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...