Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

mandag den 7. marts 2011

Når man helt taber hovedet.....


....må man tage det under armen :0)

Daniel valgte meget hurtigt dette års uklædningstema til fastelavnsfesten,da han så ideen hos den skønne Marina fra Badut. Marina har samlet en masse skønne udklædnings påfund på sin blog - kig ind og bliv inspireret.............reklamen er dog lidt sent ude - det er jeg klar over men havde rent glemt det......trøsten er dog at det bliver fastelavn igen.....eller Halloween eller.......

Marinas blog oser også af en masse andre kreativiteter så tag jer god tid når I kigger ind :0)

Her er det blevet til ikke mindre end 4 tøndeslagninger for børn.....og fremme i week-enden venter en voksen én af slagsen.......gæt om jeg glæder mig :0)


 

5 kommentarer:

  1. Jeg tror du glæder dig. At få lov til at 'tæske løs' på en tønde kan give afløb for mange ting :O)

    SvarSlet
  2. Hvor er han bare god, Daniel! Den er super flot. :))

    SvarSlet
  3. Nøj hvor blev han sej. Jeg er ret vild med den blodige hals.

    Mange tak fordi du linker og fortæller om kostumebanken, der er så hyggeligt at få besøg af folk på inspirationsjagt.

    SvarSlet
  4. Hvor er han god!!! Og hvad med dig? Jeg glæder mig til at se din udklædning i kommende weekend og jeg tror du gælder dig:)
    Marina har en fantastisk inspirerende blog og jeg holder meget af at følge med hos hende - det er utroligt så mange ideer hun disker op med:)

    SvarSlet
  5. Ja udfaldet blev meget godt og det vakte også en del opsigt.....især de små kiggede måbende efter ham :0)

    Lisbeth - *SMILER* det bliver noget med bare tæer :0)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...